sämst uppdatering

förlåt mig, jag har haft fullt upp med en privat blogg som jag skapade iförrigår.
eftersom den är privat så är det ingen ide att fråga om länken, ofcourse.
Fick en liten tillsägelse av vännen Sara, så jag ska uppdatera mycket bättre nu.

Inatt sov jag hos Fanny, vi somnade ganska sent. Vi kollade på en film som Peter hade vunnit på Fridas fotbolls cup.
Den hette - Goal. Den var bra, och den handlade om en kille som är grym på fotboll, som får åka till England och provspela för newcastle. coolt.
Imorse hade vi inte fått nog av fotboll, så vi följde med Frida på fotbolls cup i Väsby skolan.
BSK var ju såklart bäst. Dem kom 3:a , inte så nöjda, men jag tycker dem gjorde ett bra jobb!
Frida Karlsson # 11 Back, ägde allt! hehe.
I sista bsk matchen hjälpte jag och F till i '' tjorren '' hehe, och sålde lite korvar och skit ;)
kul faktiskt! - Vi kom hem vid halv 6, nästan exakt. Efter att Peter och Fanny lämnade in våran film, och att vi båda hade ätit var klockan ungefär 7. Klockan 8 kom Fanny hem till mig, och vi kollade på 90210, good as usual.
Sen drog hon hem , efter våra 3 mysiga program.. tss ^^

Ska snart gå och lägga mig, måste ju vända tillbaka dygnet innan skolan börjar igen.
Den här terminen ska jag verkligen satsa ALLT! Mina vg:n, ska närma sig MVG, och G :n ska bli ngra VG:n!
fyfan jah, längtar inte. Men fanny och jag har sen sak till vi ska göra igop, men dt är personligt! haha. ni kanske märker skillnad på dt om ett tag (a)
Ska ringa upp bästis och sen sova, Hare bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ens jag få den personliga bloggen :( ?



/Fanny

2009-01-06 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0