Jag är ganska så duktig!

Hej! Jag har ränsat mitt rum nu. hur mkt skräp som helst! Inte gammal  mat och så, men papper och andra saker som är skräp.+ att jag ränsade garderoben, riktigt fint! 
 Vid 16:00 började Harry Potter och Fenixorden, så jag satt och kollade på dem tills pappa kom hem och vi åt.
Blev precis klar med min städning, och ska ner och dricka te och kolla på TV.

Imorgon skola, undra om vi får ngra läxor? Det skulle inte förvåna mig.. eftersom vi hade prov sista dagen förra terminen.
2009, skönt oh börja om tycker jag. Ska ge mycket mer än vad jag har gjort hitills! det lovar jag alla som läser! ;)
Dags oh gå ner till lilla pappa. P U S S A R

  

Kommentarer
Postat av: S A N N A

vilken snygg blogg du har sötnos! :*

2009-01-08 @ 20:01:15
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0