fredag kväll ute.

Vid rondellen med Fanny, Filip och Pontus. Vi hade inget speciellt för oss, gick runt oh snackade lite bara.
ringe kinapuffen, men han svarade inte.. :O så dt sket vi i.
Vid typ halv 10 så kom dt typ 2 brandbilar med sirenerna på, en polisbil och en ambulans. Nyfikna som  vi var sprang vi efter en bit.. Men visste ju inte om dt var borta i vallentuna dt hade hännt ngt.
När vi gick igenom carslund, så gick vi förbi en korsning, och där hade 2 bilar krockat!  Det såg fett obehagligt ut ( såklart), vi stannade och kollade lite, och sen gick vi vidare till Svik.
Pontus fick för sig en  konstig idé, att han skulle ligga i ett uppochner vänt fotbollsmål?.. jomen visst!
Vid 11 hämtade Peter mig och F  med bilen utanför svik, och jag fick skjuts hem - tackar :)

skolan .. absolut inte roligare än tidigare! Samma jobbiga människor , dvs Aldin!
Lektionerna var jobbiga, fast So är ganska kul nu med Anna.. Slipper ju surfittan Jessica nu!
no lektionen ger jag inga kommentarer till! :O hahahah.
Käkade hemmagjord pizza idag, dt var gott - med ost, tomatsås, skinka och på ena sidan lílte salamiiiii.
en mini pizza, väldigt söt!

Har kollat på ngn film med Brad Pitt, gammal film då var han snyggare än vad han är nu tkr jag (a)
och en med hugh grant , fulast. Och en med george clooney. hämsk man.. hahah.
Imorgon äre simnming som gäller. gogogo!
så därför måste jag hoppa i säng nu, är faktiskt trött som en björn?.. P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0