Förlåt mig! =)§

Förlåt älskling om jag loggade in på din blogg.
BTW ..
Jag har skit tråkigt och fick för mig att berätta lite för dig om en sak..

Vet du alla gånger som jag bara kan lägga mig ner i sängen och fundera..
Det händer ofta nu för tiden.. Jag kan tänka på något väligt dåligt och jobbigt.. Men sen kommer jag på tanken på dig & mig. Fyfan vad jag har det bra.. tänker jag då. För du gör mig värkligen gladast? Varför klagar jag? Jag kommer aldrig vara ensam. Jag har ju alltid dig här. Hur mkt jag en skriver och skriver kan ingenting beskriva min vänskap till dig. Du är bland det bästa i mitt liv ever som har hännt. Jag är värkligen så lycklig att du finns asså!
Vem skulle jag annars "slösa" bort mina vardagar på att Träffa? Höhö.
Vem skulle jag annars skratta åt? Åka till Cypern med? Flumma med? Allt med dig är ju så klockrent!
Vi skrattar varje dag.. Minst 10 gånger och det är en sak som är grymt säker. Allt med dig vännen, Allt är så jävla bra! =)§ Du är en oslag bara brud fattar du det? Ingen kan ta din plats
Inte ens om den där jävla "Gud" försöker sära på oss så kommer han inte lyckas. Vi blir bara Starkare tillsammans!
Jag hoppas värkligen inte att du blir arg för att jag skrev det här gulliga..
Det tror jag inte häller..

Men kommer du i håg ? ..

När vi var

i öregrund första gången? när vi åkte dit och din mormor hämtade oss. jag fick en stenhård kram så att jag nästan svimmade. Jag minns hur hon Luktade För i helvete! =) Inge dåligt alltså. Sen åkte vi hem till hennes hus & ditt land. Och tittade, Sen köpte vi fika och åkte ner till Vattnet och fikade det. Vi la våra drickor under vatten stenen så att dom skulle hålla sig kalla. sen gick vi och tog massor med bilder?

Minns du när vi åkte dit andra gången? Senaste, Vi låg i soffan och skrattade högt som fan och du fick host-attack. Men jag bara skrattade på? Sjuk och dum som jag är! Jag kmmer aldrig glömma. och när vi hyrde film och skratta heela tiden. När vi ringde Alexander & när Äckel Johan från 3 ringde typ hela tiden. När vi cyklade runnt och såg elvis Presley på fiket. när vi stog i en kyrka och tog kort? Och när du försvann på bilden vid bibblan?

Minns du alla jävla gng som vi åkt tåg? när roliga människor kommer in och vi knappt kan andas, fyfan vad jag skrattar.

och alla våra skämt. kissiekattbajs och berätta mer ditt rövhål och när vi pratar som två miffon. När vi hela tiden garvar åt saker som inte en människa hajjar ett skit om. Och när vi var i Cypern - Oslagbart. Din mamma trodde att vi var rå packade. För vi skrattade så mkt, fyfan vad jag garva. och du med. haha, asså jag älskar värkligen när du skrattar. De bubblar i magen av lycka för att jag är så glad att jag inte är ensam!

Och alla andra minnen som man aldrig glömmer =) Jag kommer ALDRIG lämna dig.

Aldrig kommer jag svika dig vännen, Aldrig. Du e det finaste&bästaste som finns! =)
Du och din humoooor <3 I LOOOOOVEEEE!

Du & jag vi passar ihop. Som ett pussel. Vi ska vara bästavänner tills vi tar våra sissta andetag?

Vi har så mkkt mer och dela, jag ser fram emot alla år med dig vännen! =) De gör ja värkligen!

Det här blev ju mkt längre en jag förväntat mig. jag kan skriva 100000000000000000 andra rader till. Men dem sparar vi till en annan gång. Jag hoppas du inser hur mkt jag värkligen älskar dig bästis <3

SOFIA <3 FANNY
FANNY <3 SOFIA

-För all framtid! <3

/ Din bästis, FANNY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0