2 januari

Hellu, den här dagen var ikanske inte den bästa ..
Mycket disskutioner hemma, konflikter och annat.. Inte kul alls.
+ att jag har fått en var ''bubbla'' i mitt nya öronhål! :( Det gör ont faktiskt. Idag har jag varit i centrum med mamma och Fanny, ingen av oss hittade ngt, förrutom jag som köpte tuggumin (a)
På väg hem släppte mamma oss vid carslund typ, så gick vi hem till F's mormor för att hämta Elvis, fast vi stannade där ett tag och dreck saft och pratade om allt mellan himmel och jord ;) väldigt mysigt.
ovanligt nog så hjälpte jag och fanny till väääldigt mkt i hennes söta villa,Vi damsög deras kök, och städade undan, damsög hallen, fannys rum, och tände ALLA 10000000 ljus dem hade i huset. ´det blev skit fint när vi väl var klara :)
Då blev R väldigt glad på oss ;) + att det var väldigt kul med fanny, haha! hoppas hon tycker det med <3
F och jag var ute ikväll ett tag, vi smällde lite smällare, och drev runt lite ;) Jag har kollat på aquamarine alldeles nyss.
Emma Roberts som är med i den nya filmen Wild child, var med. Jag tycker hon är bra :) JOJO' var också med, hon är också bra . Imorgon kanske jag kan få med Fannu och simma ett tadg, det skulle vara skönt .

Jag satt och funderade lite idag, Jag ska snart flytta! 1 mars.. Det är ju bara 2 månader ungefär!
Jag ska nog börja ränsa mina kläder och allt skit jag har samlat på mig. Eftersom jag kommer vara hos pappa halva tiden tills jag flyttar så blir dt mindre tid att packa och så, sen har vi ju lov mitt i alltihoppa! :) aja, haha snart dags oh börja iallafall! :)

 
I love you.

Kommentarer
Postat av: SARA

NU FÅR DU FAN TA O SKÄRPA DIG SOFIA!

BLOOOOGGGGA FÖRFAN!

:D§§

2009-01-04 @ 14:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0