090108

 Träning oh Pannkakor bestog min kväll av , Friskis och svettis träning med fanny. Riktigt kul som alltid
Åkte hem och käkade pannkakor, dt blev 3 stycken men det tog 30 minuter att äta dem.. Satt och snackade med Pappa & Anna om sportlovet- det blir antagliten en skidresa, eller kanske en utomlands resa.!
Men jag känner för att åka skidor, och sen åka utom lands typ 2 veckor senare i år, kanske i sommar..!
Skulle ju göra allt för att åka till Usa, så kanske det bli ett alternativ i sommar.
Kom precis ur duschen, var skönt. Nu finns det iallafall varmvatten, det gjorde det inte härromdagen, fett kallt dt var :O
Ska snart blåsa håret och mysa runt lite..
Jag längtar verkligen efter den 29 januari, känner för att shoppa lite.. Måste börja tjäna ihop pengar asså.
btw, I morse hade vi en lite '' extra '' tid med SYO. För att hitta prao platser.
Jag och fanny är så coola så vi tänkte om dt fanns ngn plats på skutan ( dagis ) dt skulle vara feta kul.
Kanske går att få sommarjobb där också, dt är ju öppet ett tag iallafall.. Och kanske på andra lov? hmm..


Det är tydligen en bra film på tv, så palla sitta här och häcka.. hehe, P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0