Torsdag! :)


eat me ( hhahaha) SO HOOOT!

Idag fick vi 2 håltimmar, fett soft. Vi slutade vid 1, då drog jag och Fanny till centrum.!
Jag köpte lite grejjer - En kofta från Veromoda. Ett puder från H&M. En halsduk / shal från H&M.
En halsduk / shal från Ginatricot!
  Och ett present kort på Bokhandeln till min söta pappa i julkapp (a) haha.
Vi var inte där så länge, kom väl hem vid 3 eller ngt.
Kollade på Disney channel ett tag, sen drog vi till Abbes och käkade! (:

Senare fick vi låna en film av aaacke - another cinderella story. Har redan sett den, men spelar ingen roll, den ruules!  ;) haha. den tog väl slut för typ 10 minuter sen!
Klockan 9 ska jag kolla på ngn film med mamma som går på TV:n. Hoppas den är bra! (:
Sen blir sova på en gång, inte för sent - måste ju bara pigg till avslutningen.. haha! <3
PUSSAAAAAAAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0