today -

har jag varit i Kista med bätsavän. Kollat i affärer , och varit på bio. Vi såg YESMAN. fett bra (a)
Vi hade beställt platser, men vi var för sega, så vi fick ta nya :/ typiskt.. Men lite tur hade vi iaf idt (; haha.
Vi fick skjuts hem av Pappa. Hemma hände dt itne mkt alls.. :O Käkade lite Ravioli och sen kollade ja på Camp rock. Men jag hann inte klart, dt var ju fan 90210 på tv.400 . Dt kan man INTE missa. Så F kom hit och vi kollade på 3 program - 90210, blondinbellas tvdagbok, och the seecret life of an american teenager.. 2 av dem är bra, men blondinbellas nya skit suger. hahah! patetiskt.. :P

Har hämtat min tröja hemma hos mamma som har legat hemma hos mormor i ett halvår.. :)
och mina byxor som jag fick i julklapp som var lite små som nu är bytta till en större storlek. toppen bra.
Ska krypa ner i sängen nu och kolla klart på Camp Rock! Såvgutt allihöppaa ;) haha, Pusshej

Kommentarer
Postat av: lisa тяiин

tack så mycket söt.

2008-12-30 @ 21:01:39
URL: http://trinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0