Tisdag, veckan är seeg!

Helluye, bara tisdag idag.. ofc är sista veckan seg men nu är den föör seg!  
Vill ju jullov! <3

Dagen var bra, vi vann hela skiten på volleyboll turneringen som jag visste ! (:
Första matchen var inte så bra, den förlorade vi, men sen vann vi alla efter det!
Det var bara vi 8 tjejer från 8C som vann (:

på fredag kommer jag att få  typ 2000 kronor!
feeeeeeett soft! (:
mitt barnbedrag på 1050 kr.
betygs pengar 5 VG blir 1000 kr.
eller kanske 4 VG = 800 kr.
1050 + (minst) 800 = 1850. ganska bra jaaoo!

snart kommer min bästis hit, vi ska väl kolla på DH eller ngt mysigt (a)
ska skriva klart en grejj nu, innan hon kommer. Hare bäst, Pusshej

 mony, mony (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0