nyklippt och irriterad..

som ni kanske märkte är jag inte nöjd med mitt hår!
så är ganska irriterad.. det är alltså inte läge att skoja med mig. tss, i'm a real biatch! ^^

Imorgon är det volleyboll turnering i pluggät, haha. alla 8:or .
Fyfan vad utklassade dem kommer bli, speciellt 8d ;) hahah <3

Måndag :
Började 20 i 9. med mentorstid, Fick veta lite om avslutningen - började 17.00 eller 17.30 . inte mitt fel att jag är trött på morgnarna! hihi  (:
sen hade vi film från klockan 12 til klockan kvart i 2 . då fick vi sluta, istället för att ha engelska och gå till halv 4.
sköönt, MEN medans alla andra kollade på film, skrev jag klart min svenska deckare så jag inte skulle få IG. hehe (a)
jag och F gick hem till mig idag ( igen ) och åt en macka och sen satte vi oss framför datorn och skratten började, haha. som vanligt!
vid 4 skickade vi hem min lilla bestis för jag skulle ju klippa mig * suck *
efter besöket hos frisören åt jag och sen gick jag hem till Agnes.  och vi kollade på American pie , roolig film assooe!
sen blev det det vgamla vanliga - 90210 ! NAJSIGT

nu ska jag hoppa i säng, hare bäst PPPPPPPPPPPUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0