Julafton, på riktigt!

Imorse vaknade jag klockan 8. 1 timme innan jag hade bestämt mig att gå upp.
Jag somnade dock om på ngra minuter, väldigt skönt.
vid 9 som sagt käkade vi frukost, alla 1429 mijloner personer vi är här hemma. Inte så gott, bajs på frukost! ;)
i '' julstrumpan ''  låg dt en Frida tidning, Godis och ögonskuggor, nya klämmor och en body lotion till lilla mig! (: väldigt bra, nu har jag ngt oh göra tills vi ska käka och allt detdära (a)
Jag har redan kollat igenom tidningen, men baajs jag blev besviken, haha - Det kommer en till High school musical film, utan zac efron!? lite konstigt tkr jag noh :O nog om det.
Precis som i oaras blogg så känndes dt som jul igår kväll, när skinkan var klar och man åt första mackan.
yes, dt är jul dt! (:

 1:a julklappen 2008. :)

Ska jumpa in i duschen nu, dt är alldeles för krulligt för oh platta dt ;) haha.
Ha bästa julen / S'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0