Fredag, Lördag

Helly bloggen, har inte uppdaterat på typ 1 / 2 dagar. har inte haft inspiration till ngt inlägg!
Men jag har lite om dagarna att dela med mig av  :)

Fredag - Bästis och jag åkte till Stinsen, Kollade på Rean. Hittade typ 2 linnen var (a)
vi käkade Donken lite snappt, sen drog vi hem.
Senare på kvällen efter att vi ätit och grejjer möttes vi vid Gamla apotekt och gick hem till mig, för oh hämta mina kläder o oh annat stuff. Sen he mtill Fäny, Jag färgade hennes hår - så nu mera är jag närmre blond än hon är... känns lite konstigt. Fanny blrev asfin, ser mkt äldre ut! - positvit! :)

 - vääldigt lyckat! <3

Lördag - Vi gick upp vid typ 12. Åkte till Centrum för oh köpa en foundation  till fanny och kolla på GT. men jag hittade såklart inget :/ Vå åkte iallafall där ifrån med en ögonfransböjare ,en foundation örhängen och ringar. yes! :)
Sen gick vi bort mot staionen, visste inte riktigt vad vi skulle göra, men vi tog oss en god luch på Tiger. Mmmh! :)

Efter gick vi och hyrde en film, och köpt elite godis. Tog sedan bussen hem och kollade på filmen
'' Säg att du älskar mig ''. riktigt obehaglig, men BRA! :)
runt 6 gick jag hemmåt, och käkade middag. Nästan direkt efter var jag med bästis igen! :)
Vi satt vi datorn, och skrattade som vanligt (a) tss.
Snackade med varandra och alla andra . sjöng lite granna också (a) hahahah.
Gick och la oss vid 4. somnade kanske halv 5. väldigt roligt.

Imorse vaknade vi runt 12 också, gick upp tp 20 över. käkade lunch på en gång.
Sen typ gick fanny hem, hon skulle städa sitt rum, precis som jag behövde!
Så nu är båda klara, och ska snart mötas! :) Sitter och lyssnar på 2 tjejer som sjunger på Youtube.
Dem är rätt så bra, haha! Ska ringa Fanny nu, ska se om hon vill se på Camp rock, känner för dt (a)
Hare bäst - Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

uäk, bilden?:O§

2008-12-30 @ 11:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0