chilldag

Hej Bloggen. Nu är allt klart. Dt gäller abra att softagrovt tills imorgon!
Alla snackar om att julen är så stressig, men det tycker jag inte! dt är bara kul. Som fanny säger så har vi itne så mkt jul i bloggen som Oara.blogg.se har! hehe, go for it sarisen! (a)<3

Jag har nog varit på alla konstiga ställen man kan vara på idag! I stan asså, på varje konstig liten gata..
Haha, jag hittade till en butik som jag köpte en svart tröjai, och köpte en lila också. Jättefin tkr jag!
Vi köpte en ny laddare till min  mobil också. Och lite annat, som jag inte kan skriva, vettefan vem som läser den här skiten. haha! ;)
Jag köpte 2 nagellack på Cubus, ett lila och ett rött! finfint!
Vi gick från drottninggatan mot Gamla stan, på vägen såg vi en Kinakrog, och båda var ganska hungriga. så vi käkade lite granna.
Sen gick vi vidare mot Gamlastan, kollade i ngra gamla tråkiga affärer som mamma verkligen behövde kolla i ? :O
aja, whatever. Vi tog sen Tunnelbanan till Centralen, och sen Pendeltåget hem till Väsby!

Jag har nu ''julstädat'' mina rum, och slagit in lite paket. Ska ringa fanny om ngn minut!
Fick precis ett SMS av tova, hon åkte kolckan 10 imorse. Hon hälsar att jag och fanny ska ha dt kul här hemma i regnet medans hon ligger på stranden och badar i turkost vatten! ... BAJSUNGE!  haha, hoppas du får det jättebra.! <3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0