annandag jul. mer julklappar! (:

- Nu har jag ätit alldeles för mkt jul mat. haha. Och öppnat massa mer julklappar!
Idag fick jag : En Ipod nano. ( rosa, en bättre än den jag önskade mig ) Presentkort ( 700 kronor på gina, 300 på H&M )
en liten film box ngn bra film. Strumpor , Björn borg trosor. Örhängen ( tyvärr lika dana som jag gick igår )
ngn konstig grejj som gör att man får TV i datan. en Massage grejj. en bok. Deodorant + läppglans + duschdreme .
En till plattång. Bra oh ha vetty! :P
en sodastream. en pyjamas , kontanter - 200 kronor.

Ah, typ dt.. är nöjd och glad som en kexchoklad! :)
Efter att vi hade '' minijulafton '' gick jag hem till mamma och hämta mina låtar jag har på datorn, och laddade ner dem på ipoden. På vägen hem möttes jag och fanny och gick vidare hem till mig. Samtidigt snackade vi med hennes '' kompis '' alexander i telefonen. Vilket vi fortsatte med i mitt rum. ;)
Sen käkade vi lite gröt med Pappa & Anna, och Fanny fick såklart mandeln.. Hahaha, du var ju bäst på rimma! ;) haha.
Vid 22:? följde jag henne en bit hem!
Sen från dt har jag städat i ordning mina saker, och lyssnat på musik!
Försökt oh ladda ner musik från Limewire, men det sket sig! :(

Hade tänkt och krypa ner i min stora sköna säng och kolla på 1:a delen av - Tracys hämnd. :)
Imorgon ska jag och Fanny ta våra fina present kort och ta tåget till häggvik, och sedan bussen eller gå till stinsen! :)
så där ryker nog lite pengar :) yes, sov gott alla underbara läsare! 


 §
älskar dej, dag ut och dag in!
'/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0